[MaFLa] [ÜTKÖZÉSPONTOK 8]: JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ

András Jancsó jancsoandras.uni at gmail.com
Mon Dec 14 11:34:24 CET 2020

Tisztelt Listatagok!
*December 18-ig* lehet jelentkezi a 2021-es Ütközéspontok konferenciára,
melynek *február 5–6*-án a *Nemzeti Közszolgálati Egyetem* ad otthont. Az
előadásokra témamegkötés nélkül bármely doktorandusz, doktorjelölt vagy
doktori tanulmányokra készülő MA hallgató jelentkezhet, akinek a témája a
filozófia valamely ágához kapcsolódik. Jelentkezni *20 perces előadások
megtartására* lehet, melyet minden esetben szakmai korreferátum követ.

*Konferencia időpontja:*  2021. február 5–6. (péntek–szombat)
*Helyszíne:* Nemzeti Közszolgálati Egyetem
*Plenáris előadók:* Dr. Hörcher Ferenc (NKE EJKK PÁK, ELKH FI), Dr. Nyirkos
Tamás (PPKE BTK, NKE EJKK PÁK)
*A jelentkezés módja:*
1) Regisztráció: https://forms.gle/jsNvJeCNn68Gyu3BA
2) A *dosz.filozofia at gmail.com <dosz.filozofia at gmail.com> *e-mail címre
elküldeni *2500–3000 leütéses *absztraktot *.doc(x) formátumban a
következő *formai
kritériumok betartásával*: 12-es betűméret, Times New Roman betűtípus,
másfeles sorköz, sorkizárás, a szerző nevének és az előadás címének
feltüntetése, bibliográfia és lábjegyzetek nélkül. Kérjük továbbá minimum
3, maximum 5 *kulcsszó megadás*át is.
*Jelentkezési határidő:* *2020. december 18.*

*A regisztrációs díj 4500 Ft, melyet az alábbi módon kérünk befizetni:*
Kedvezményezett neve: Doktoranduszok Országos Szövetsége
Bankszámlaszáma: 11600006-00000000-62169239 (Erste Bank Zrt.)
A megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni: Ütközéspontok 8. és a jelentkező
teljes neve. A regisztrációs díjról számlát adunk.

Üdvözlettel,

Jancsó András