[MaFLa] Konferenciafelhívás

Gergely Nagy gcgergo at gmail.com
Thu Feb 17 12:26:09 CET 2022

Tisztelt kollégák, listatagok!

Kérem engedjék meg, hogy felhívjam a szíves figyelmüket a Károli Gáspár
Református Egyetem Hittudományi Doktori Iskolája által meghirdetett VIII.
Rerum Divinarum konferenciájára. A konferencia *Természeti teológia -
szisztematikus és történeti megközelítések *címmel kerül megrendezésre
2022. június 4-én. A mellékelt csatolmányban olvashatóak a részletek,
szeretettel várunk mindenkit, aki a felhívásban ismertetett témákhoz
kapcsolódóan szívesen tartana filozófiai témájú előadást.

Üdvözlettel,
Nagy Gergely
PhD hallgató, KRE-HDI