[MaFLA] Kora Újkori Filozófiatörténeti Műhely (KUFIM) - június 17

Tamás Pavlovits pavlovits.tamas at gmail.com
Wed Jun 8 11:37:12 CEST 2022

Kedves Kollégák,

A Kora Újkori Filozófiatörténeti Műhely következő alkalmán Schmal Dániel
új, egyelőre még kéziratban lévő könyvének téziseit vitatnánk meg, amelynek
címe: Reflexió és modernitás - A modern én születése

Amennyiben valaki szeretné megkapni a kijelölt szövegrészeket, kérem írjon
és elküldjük.

A műhely az ELKH Bölcsészettudományi Kutatóközpont Filozófia Intézetében
lesz (1097 Bp, Tóth Kálmán u. 4) *2022. június 17-én pénteken 16 órai
kezdettel*.
Mindenkit szeretettel várunk!

Pavlovits Tamás és Schmal Dániel

Pavlovits Tamás, DSc