[MaFLA] Megemlékezés Fehér Mártáról

Mihály Héder mihaly.heder at filozofia.bme.hu
Mon Aug 8 11:17:50 CEST 2022

Kedves Kollégák,

a Műegyetem Filozófia és Tudománytörténet Tanszéke egy emlékfa
felavatásával tiszteleg egykori tanszékvezetője, Fehér Márta előtt.

Mivel a temetés a járvány miatt a legszűkebb körben zajlott, így a
legtöbben ezen az eseményen emlékezünk meg először nyilvánosan.

A fa felavatására augusztus 29-én, hétfőn 11:30-tól kerül sor a BME
központi campusán. A fa elhelyezkedését az alábbi térkép mutatja:

https://www.filozofia.bme.hu/files/megemlekezes_faja.pdf

A mi fánk a 6-os számmal jelzett korai juhar.

Sok szeretettel ajánlom mindenki figyelmébe továbbá a Polanyiana
folyóirat 2021-es, 30-ik évfolyamát - a cikkek elején a szerzők a Fehér
Mártával kapcsolatos személyes élményeiket osztják meg:

https://polanyiana.org/volumes/30

https://polanyiana.org/volumes/31

Az megemlékezésre mindenkit szeretettel várunk.

Üdv
Héder Mihály

--
HÉDER Mihály, PhD.