[MaFLA] Hit, kegyelem, akarat - emlékeztető a konferenciafelhívásra

Gábor Kendeffy kendeffygabor at gmail.com
Fri Jan 6 14:16:14 CET 2023

Kedves Kollégák,
Hadd emlékeztessek mindenkit a Károli Gáspár Református Egyetem Hit és
kegyelem az egyházatyáknál és a kora újkori teológiai vitákban
kutatócsoportja által szervezett konferenciára.
A rendezvény címe: Hit, kegyelem, akarat. Teológiai és filozófiai
megközelítések az ókorban és a kora újkorban.
A konferenciát 2023. május 22. és 24. között tartjuk a Károli Gáspár
Református Egyetem Hittudományi Karán (Budapest, Ráday u,. 28, bejárat a
Markusovszky térről).
A jelentkezési határidő: 2023, február 1.
A részletekről a mellékelt konferenciafelhívásban olvashatnak.
Üdvözlettel:
Kendeffy Gábor