[MaFLA] Meghívás Andrew Janiak professzor előadására (márc. 11)

Eszter Kovács esztkovacs77 at gmail.com
Thu Mar 2 09:29:33 CET 2023

Kedves Kollégák,
Andrew Janiak professzor, aki a Société Émilie Du Chatelet hivatalos
alakulása alkalmából márciusban Párizsban jár, március 10-11-én Budapestre
is ellátogat. Március 11-én, szombaton, 10 órakor a BTK Filozófia
Intézetében tart előadást, melynek címe:

*Émilie Du Chatelet and the Philosophical Aftermath of Newton's Physics.*

Az előadást kerekasztal-beszélgetés követi.
Az eseményen mindenkit szeretettel várunk.
üdvözlettel,
Kovács Eszter