[MaFLA] Tuboly Ádám Tamás előadása

Laszlo Szekely szekelyphil1 at gmail.com
Thu Apr 20 22:05:36 CEST 2023

Tisztelt Kollégák!

Ha már a pozitivizmus koporsójába bevert szögek
Tuboly Ádám kitűnő eladás-összefoglalójában
szóba kerültek, nemrég jelent meg a pécsi
*Per Aspera ad Astra* online folyóiratban - a kopernikuszi elmélet
recepciójával foglalkozó legújabb kutatásokon alapuló -
részletes elemzésem arról, hogy bizony a Thomas Kuhn
által bevert szög igencsak gyönge, és a kalapácsütésekre
nemhogy nem  hatolt be igazán  e "koporsó"-ba,
hanem meggörbült és  elferdült.
*Elnézést kérek mindenkitől, tudom, hogy*
*ez a fórum nem önreklámozásra szogál,*
de itt nem rólam, hanem a Magyarországon
még mindig erősen jelen lévő egyoldalú
(olykor Kuhn szándékait is  eltorzító),  és a legújabb
tudománytörténeti kutatásokat figyelembe nem vevő
Kuhn-kultusz szükségesnek tűnő korrekciójáról van szó.
https://journals.lib.pte.hu/index.php/paaa/article/view/6283/5979
https://journals.lib.pte.hu/index.php/paaa/article/view/6283

Magát az online  folyóiratot is ajánlom mindenkinek a figyelmébe.

Tisztelettel és üdvözlettel:
                                                  Székely László

2023. ápr. 20., Cs, 8:42):