[MaFLA] Nick Riggle save the date május 28. és 29.

eszter babarczy eszter.babarczy at gmail.com
Thu May 16 10:43:20 CEST 2024

Kedves Kollégák!

A Moholy Nagy Művészeti Egyetem meghívására Magyarországra jön Nick Riggle,
a kortárs analitikus esztétika vezető fiatal gondolkodója. Május 28-án
délelőtt 11-kor tart előadást a MOME TWO (a Budakeszi út felőli, fekete)
épület Térkísérleti műtermében, a földszinten  *On Beauty and Being Alive:
Aesthetic Value as the Meaning of Life *címmel.
Másnap, május 29-én délelőtt 10-kor a MOME Master (a Zugligeti úti, nagy
fehér) épületének M019-es termében (szintén a földszinten) szeretne
találkozni magyar filozófus kollégákkal, egy lazán az esztétikai értékelés
köré épülő beszélgetésben. Ha valaki jönne erre az utóbbi eseményre,
szívesen átküldöm Nick cikkét, amelyhez kapcsolódnánk.
Nagy szeretettel várunk mindenkit!

Üdv,
Babarczy Eszter

--