[Kepviselok] Külügyi beszámoló

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2003. Dec. 1., H, 19:50:58 CET

Kedves Képviselõk!

Ez elmúlt közgyûlés óta túl sok érdemi dolog nem történt.
Részt vettem számos EHÖK-ös ülésen, ahol egy áprilisban megszervezendõ
külügyes fórumról esett több szó.

Saját munkámról: amint értesültem olyan ösztöndíjlehetõségrõl, amely
karunk hallgatóit érdekelheti, azt kihírdettem a faliújságon, egy ízben
pedig cikket is írtam a Nyúzba.
Számos hallgató fordult hozzám segítségért, nekik próbáltam útmutatást
nyújtani, illetve bármikor, amikor nekik megfelelõ pályázatról értesülök,
akkor értesíteni tudom õket. (Ez eddig egyszer már elõfordult, sajnos
visszajelzést nem kaptam tõlük, mi lett az eredmény.)

Volt egy Szegedi Külügyes Találkozó, ezen én nem tudtam részt venni, de
Palkó Tamás igen, így az ott történtekrõl õt kérdezhetitek, illetve Polgár
Péter Balázst.

Jelenlegi legnagyobb feladatomnak azt tartom, hogy létrehozzak egy
internetes "segítõ" oldalt, ahol a pályázás folyamatáról kaphat képet egy
hallgató. Valamint létrehozni egy CEEPUS hálózatot, melynek a TTK tagja
lehet, így szerezni újabb ösztöndíjlehetõségeket.

Kérem a Közgyûlést fogadja el beszámolómat!

Köszönettel:
						József Zsófia
					   ELTE TTK külügyi biztos