[Kepviselok] Beszámoló

Attila Nagy nagy_attila at hotmail.com
2003. Dec. 2., K, 15:56:03 CET

Beszámoló a sportbiztos 2003. október 1. és 2003. december 1. között végzett
munkájáról

Tisztelt Közgyűlés!

Sok örvendetes dologról tudok beszámolni az elmúlt közgyűlés óta. A Sportnap
eseményei nagy sikerrel lezajlottak, a részeltesebb élménybeszámolókat a
Nyúz-ban, és a Bit-ben olvashattatok, az utóbbiban sajnos sokkal
színvonalasabban (kivéve Horváth Ákos cikkét, ami sok vajúdás után
remélhetőleg e héten szerdán benne lesz kari lapunkban). A futóversenyen
idén minden eddigi teljesítményi és létszámi rekordot sikerült
túlszárnyalni. Jövőre ennek a sikerén felbuzdulva több egyetemet is
meginvitálunk (a SOTE-val már felvettem a kapcsolatot, ők remélhetőleg
tovább emelik a színvonalat, lévén a volt TF is velük van), hogy még
motiválóbb legyen a többi hallgató számára a sportolás. Minél többen
vagyunk, annál nagyobb buli, de az élsportolók is kihívásnak tekinthetik
majd! A kosárbajnokságon szinte minden karunk képviseltette magát, de sajnos
női játékosok nélkül. A novemberi sakkbajnokság is nagyon jól sikerült azt a
tényt leszámítva, hogy a 25 órásra tervezett versenyt a tervezett létszám
felének megjelenése miatt le kellett rövidíteni, de a hibából tanulva
tavasszal már előre regisztrált játékosok mérhetik össze szellemi erejüket
egy 32 órás –remélhetőleg Guiness rekorder- verseny keretén belül. A
szervezést és kivitelezést az Informatika Karral együtt tervezem, ők már
hivatalosan is áldásukat adták hozzá. Az IK-val közös focibajnokságot
Szilágyi Zoltán, és segítői szervezték. A rendezvények lebonyolítása mellett
természetesen a kar hallgatóit folyamatosan elláttam információkkal, továbbá
mind személyes, mind elektronikus kérdéseiket, kéréseiket kielégítettem. Az
EHÖK sportbizottságának az összes ülésén részt vettem, ami csak egyet
jelent(het). Tapasztalat gyűjtés gyanánt részt vettem a XI. kerület „Kerület
napja” címen rendezett futóversenyen, és bátran kijelenthetem, hogy az 5
sportegyesület, és az önkormányzati sportfelelős által szervezett versenyt a
minek minden szempontból felülmúlta. Ezt nem öndicséret miatt írom le,
hiszen a sok segítség nélkül elveszett volnék, hanem a rendezvények
színvonalának érzékeltetésére.
Kérem a közgyűlést fogadja el a beszámolómat.

Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.