[Kepviselok] taneh beszamolo

ELTE TTK HOK Tanulmanyi Elnokhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2003. Dec. 2., K, 22:21:46 CET

Tisztelt Közgyûlés!

A Tanulmányi Csoportot egyszer hívtam össze, fõleg az egyszeri
pályázatokat véleményeztük, illetve a Terepgyakorlati pályázatokat.

Az elmúlt idõszakban folytonos egyeztetés volt az ETVSZ módosításáról,
szinte minden heten volt valamilyen megbeszélés vele kapcsolatban. Az
EHÖK-ös tanulmányis egyeztetéseken mindig ott voltam, késõbb az OHÜB-es
utolsó tárgyaláson is. Az ETVSZ tanári képzésre vonatkozó módosításait
végül a november 23-i Egyetemi Tanács fogadta el.

A Nyúzban rendszeresen jelentek meg írásaim, illetve plakátot készítettem
a TVSZ jelenlegi legfontosabb szabályaiból, melyek remélhetõleg
beterítették már a kart, ilyen módon mindenkihez eljutva.

Kálózi Attila segítségével megszerveztem a jegyzetbón kiosztását.

A hozzám érkezõ hallgatóknak igyekeztem segíteni a problémáik
megoldásában.

Tisztelettel:
Vizeli András
tanulmányi elnökhelyettes