kiegeszites [Kepviselok] Hali Karacsony!

ELTE TTK HOK Elnok elnok at ttkhok.elte.hu
2003. Dec. 8., H, 10:21:31 CET

Vacsi amikbol lehet valasztani:
Rantott pulyka
Rantott sajt
Marhaporkolt

A pulyka lehet, hogy nem pulyka, de szarnya az tutira van. Idokozben
kiderult, hogy nekunk mar szerda de. meg kell mondanunk, hogy mibol hany
adagot kerunk. Igy a hatarido modosul kedd-re, megpedig a kozgyules
kezdeteigre (azaz kernek mindenkit, hogy ha akkorra tervezi hogy
regisztral, tiz perccel korabbanra jojjon, hogy meg a kgy elott be tudja
fizetni). Figyelem! Befizetes utan, csak a helyszinen lehet visszakapni a
regisztracios dijat.

Helyszin: Valahol itt a kozelben. Kulon termunk lesz, stb...

Balazs