[Kepviselok] infohiany (fwd)

ELTE TTK HOK Irodavezeto irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2003. Nov. 5., Sze, 09:47:20 CET

Sziasztok!

Talan nem kellene az egesz listara kuldenem, de ugy gondoltam, ha Balazs
elhalmoz minket minden jo, kedves, szivet melengeto velemennyel legyen egy
kis negativ is.
Remelem az illetekesek hamarosan intezkednek. En legalabbis ezt igertem...

Udv: Mazsi

Babinszki Edit				 Lőrincz Andrea
	       ELTE TTK HÖK Irodavezetők

1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A, földszint 0.75
  Nyitva tartás: Hétfő-Péntek 8.45-12.15 13,00-15.30
	      Tel: 372-2654, 209-0555/6054