[Kepviselok] telefon

ELTE TTK HOK Elnok elnok at ttkhok.elte.hu
2003. Nov. 18., K, 12:40:55 CET

Szeretnek minden kepviselot tajekoztatni, hogy vegre sikerult megtudnom a
telefonos nyilvantarto rendszer ttkhok-os azonositojat. Ilyenforman nehany
igen meglepo forgalmi megfigyelest tehettem, pl 2002 augusztusara (40
eFt-os telcsiszamla, akkor amikor elvilleg semmi sem volt). Termeszetesen
nem hiszem, hogy nyomozni szeretnek visszamenoleg viszont felhivnam
mindenki figyelmet, hogy amennyiben decembertol kezdve barmelyik
telefonszam eleri kb. az osszkoltseg 10%-t akkor ugy gondolom, hogy utana
illene majd neznem (nem nagyon van olyan honap, amikor ne lenne ilyen
szam).
Ettol fuggetlenul nyugodtan lehet magan ugyben is telefonalni, csak
ne azzal a mentalitassal, hogy ezt ugy sem en fizetem.

Koszonom

				Gönci Balázs
			    az ELTE TTK HOK elnoke
---