[Kepviselok] FAULTETES!!!!!!

Eva Szego HEDGEHOG at ludens.elte.hu
2003. Nov. 20., Cs, 07:31:22 CET

Sziasztok!

Tegnap tudtam meg, hogy Csorgo Tibor (Allatszervezettani Tssz) szerzett
50 db facsemetet az E s D Tmbok kozotti teruletre!!!!
Az ultetes szombaton lesz, es jo lenne, ha minel tobben eljonnenek! Ez
persze nem csak biologusokat erint, ugyhogy legyetek szivesek szolni
sok-sok embernek! Aki tud, hozzon asot is, mert abban hiany van!

Jelentkezes: Csorgo Tibornal illetve Zboray Gezanal (D Tomb, VI. emelet)
Aki nem ismeri oket, de szeretne jonni, az irjon nekem egy e-mailt!
(Azert ilyen korulmenyes, mert az idopont meg nem biztos, csak hogy
szombat de valamikor)

Sziasztok es koszonom!
Szego Eva