[Kepviselok] Foldtudomanyi Szacs Gyules

Papp Gabriella pgabycha at ttkhok.elte.hu
2003. Sze. 17., Sze, 19:28:45 CEST

Sziasztok!

Hetfon (szept.22.) 18.30-kor szeretnek Szacs gyulest tartani a
Foldtudomanyi Szacs-hoz tartozo kepviseloknek.Sajnalom,hogy nem nevezlek
meg benneteket, de nem tudom meg,hogy pontosan ki tartozik hozzank.Ezert
szeretnem megkerni az erintetteket,hogy jelezzenek nekem vissza emilen
vagy a Haliban hagyjanak egy uzit a nevemre,hogy jo-e az
idopont.Koszonom.Remelem mindenkinek jo,mert igen fontos dolgokat kellene
megbeszelnunks ez az utolso idopont,valamint szeretnem megkerni a tanszeki
delegacio tagokat ill. azokat akik
valami konkret posztot toltenek be a Szacson belul, hogy tartsanak egy kis
beszamolot az
eddigi tortenesekrol, ha voltak.A helyszinrol meg nincsenek elkepzeleseim,
de addigra kitalalom, hogy hova menjunk, ill. ti is gondolkodhattok
rajta. Kezdesnek mindenkeppen talalkozzunk az eszaki Hali elott.Mindenki
probaljon ra idotszakitani, legyszi!!!!!!!!!
Udv! Papp Gabriella