[Kepviselok] Informatikus beszamolo

Takacs Tibor tyborg at ttkhok.elte.hu
2003. Sze. 23., K, 23:01:59 CEST

Tárgy: Informatikus beszámoló

Tisztelt Közgyűlés!

Először is ezúton szeretném megköszöni mindazoknak a tisztségviselőknek a
munkáját, akik segítettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu weboldal mindig
aktuális adatokat, és a legfrissebb híreket tartalmazza.

Minden esetben igyekeztem a számomra elküldött anyagokat a lehető
leggyorsabban feltenni a weboldalra, de sajnos az idei félév elején nagyon
elfoglalt voltam, így néhány dolog csak pár napos késéssel került fel.

Sok problémát okozott, hogy a nyáron felfrissített Windows-s rendszerek
nem tudtak stabilan a ttkhok.elte.hu szerverhez csatlakozni. Úgy néz ki,
hogy erre sikerült megoldást találni.

A déli irodában lévő nyomtató a beszámolóm írásának idején még szervizben
volt, mivel eltört benne a lapadagoló egy darabja.

A mindennapi rutinmunkákat is elvégeztem: felhasználók tájékoztatása,
rendszer karbantartása, frissítése, a felhasználók és a Hallgatói
Alapítvány problémáinak megoldása, fogyó eszközök beszerzése, szervízelés,
stb.

Úgy érzem az elmúlt időszakban megfelelően elláttam a rám bízott
feladatokat, és próbáltam mindenben segíteni a HÖK és a Hallgatói
Alapítvány munkáját.

2003. szeptember 23.

Takács Tibor,
ELTE TTK HÖK,