[Kepviselok] A titkar beszamoloja

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2003. Sze. 24., Sze, 14:21:03 CEST

Tisztelt Kozgyules!

Megvalasztasom ota feladataimat igyekeztem ellatni. A jegyzokonyveket
elkeszitettem - amik meg nem kerultek nyilvanossagra, azok rajtam kivul
allo okokbol meg kiegeszitesre varnak. Az iktatast szamitastechnikai
probelemak akadalyoztak, szeptember 23-ra ezek is elharultak. Az
onkormanyzat levelezeset igyekeztem naprakeszen bonyolitani.

Uj sorozatot inditottam a Nyuzban - az egyelore Nxg cimmel megjeleno
glosszakkal a kar kozeletenek erdekesebb fordulataira szeretnem felhivni a
hallgatok figyelmet, de termeszetesen igyekszem majd a tisztsegviselokkel
is egyuttmukodni.

A tovabbi, esetlegesen felmerulo kerdesekre a kozgyulesen keszseggel
valaszolok.

Koszonettel,

Balas Mark
az ELTE TTK Hallgatoi Onkormanyzat titkara