[Kepviselok] felev vegi buli

Ujvary Angelika castle at ttkhok.elte.hu
2004. Ápr. 14., Sze, 07:55:41 CEST

Kedves kepviselok!

A Rocktogon tulajjal en beszeltem es a helyszin majus 20-a, csutortokre
van lefoglalva. A kerdes az, hogy legyen inkabb penteken, vagy maradjon a
csutortok? Az en velemenyem a pentek szerencsesebb lenne a zh idoszakot
tekintve, de nem tudom ki maradna itt a hetvegen. Szeretnem, ha jovo heten
a valasztmanyig eldontenenk, mert a tulajnak is szolni kell. Ezert kerek
mindenkit, akinek velemenye van irjon!

 				              Ujvary Angelika
					ELTE TTK HOK mat szacs elnok