[Kepviselok] majus 20

Papp Gabriella pgabycha at ttkhok.elte.hu
2004. Ápr. 16., P, 21:52:18 CEST

Sziasztok!

Mindenkeppen szeretnek segiteni.Amit szerintem minel elobb el kellene
donteni az az, hogy milyen jellegu bulit szeretnenk.Ez alatt azt ertem,
hogy csak mindenki eljon azutan pedig buli,tanc, ivas reggelig, vagy
akarunk csinalni vmifele vetelkedo szeruseget, ami kicsit osszeismerteti a
nepet, esetleg lesz vmi kitetel a megjelenesben stb.
Szoval errol kellene beszelnunk, ill. hogy csinaljunk-e vmi
"nyeremeny-jatekot" (tombola,toto,quiz kerdesek stb.).Szerintem ezen lenne
erdemes elgondolkodni.
Udv!

                           Papp Gabriella
                   ELTE TTK HOK Foldtud. Szacs elnok