[Kepviselok] forum

ELTE TTK HOK Elnok elnok at ttkhok.elte.hu
2004. Ápr. 27., K, 16:11:27 CEST

Sziasztok!

Meg a vezetokepzon felmerult a (honlapon) forum gondolata, marminthogy
legyen. Egy kulso szakertoi velemenyt kuldenek a temaban a levelem alatt.
Tudom, hogy kb megegyeztunk hogy nem lesz, de azert erositeni akarom az
ellenzok oldalat nehany tovabbi tapasztalattal.

				Gönci Balázs
			    az ELTE TTK HOK elnoke
---
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu