Re: [Kepviselok] Közgyűlés összehívása (fwd)

Dravetzky Katalin drave at freemail.hu
2004. Dec. 7., K, 14:02:37 CET

Tisztelt Mindenki!

Feleslegesnek tartom(személy szerint én)a rendkívüli KGy
összehívását, mert amíg az EB elnöke, illetve az Eb nem tartja be a
határidőket és egyéb mulasztásokat, félreértelmezéseket is elkövet,
addig nem látom értelmét más elnökhelyettesek "szidalmazásának",
illetve visszahívásának.
Tisztelettel:Dravetzky Katalin(kémia szacs elnök)

Ellenorzo Bizottsag <eb at ttkhok.elte.hu> írta:

> [...]
>
> Napirend:
>
> 1. Dósa Eszter Gazdasági és PR elnökhelyettes visszahívása
> 2. Szervezeti és Működési Szabályzat módosítása (csak a jelen
meghívóban
> kiküldött pontokban)
> 3. Pályázat kiírása PR biztos posztra.
>

> A Szervezeti és Működési Szabályzat szerint 4 nap áll az elnök
> rendelkezésére, hogy összehívja a Közgyűlés ülését. Javaslom, hogy
ez
> 2004. december 9-én, csütörtökön 17.00-tól legyen.
>
> Indoklás:
>
> Sajnos az előző közgyűlésen ismertetett észrevételeimmel
ellentétben