[Kepviselok] lemondas

prgeh at ttkhok.elte.hu prgeh at ttkhok.elte.hu
2004. Dec. 8., Sze, 08:54:21 CET

Tisztelt Közgyûlés!

Benyujtom a lemondásomat.
Ezt elõzetesen megbeszéltem az elnökség illetve a választmány tagjaival,
és egyetértettünk abban, hogy az Önkormányzatnak jobb ha egy olyan személy
veszi át a posztot aki teljesen magáénak érzi a feladatot, és sokkal
nagyobb erõbedobással, lelkesedéssel dolgozik. Én továbbra is nagyon
szivesen segítek az Önkormányzat munkájában, de ezt mint képviselõ
szeretném megtenni, nem pedig mint elnökhelyettes.
Kérem a tisztelt Közgyûlést, hogy fogadja el a lemondásomat.

Dósa Eszter