[Kepviselok] Bajnokság

rekop99 at ttkhok.elte.hu rekop99 at ttkhok.elte.hu
2004. Dec. 10., P, 12:02:55 CET

Tisztelt mindenki!!!
december 29.-én a XX.kerületben megrendezésre kerül a II. :)tradicionális
"Tiszta Lappal- Dréher Csocsó kupa" Aki szereti a yo társaságot, szeretne
egy yót sportolni, az jelentkezzen a sportbiz at ttkhok.elte.hu email címen.
A nevezés kb. 500 forint, amiben benne van a játék, és a végén az
összdíjazás. A jelentkezésben írjátok meg kik szeretnének jönni, és
jelöljétek meg, hogy támadó, avagy védekezõ játékosok vagytok- e lenni.
Ez azért fontos, mert a helyszínen sorsoljuk ki a csapatokat. Egy támadó
mellé kisorsolunk egy védõt, és vice versa, hogy elkerüljük a profi
párosok kirekesztõen yo játékát. aki jön az készüljön fel, hogy reggeltõl
estig tart a torna mivel remélem sokan leszünk, és csak egy asztal van.
remélem pár embernek felkeltettem az érdeklõdését, és kedvet kaptok,
Dél-PEST Kellemes légköréhez. Megragadom az alkalmat, hogy mindenkinek
kívánhassak békés, álldott Karácsonyt!
Üdv Rekop György s.b.