[Kepviselok] Nyilt nap cd

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2004. Dec. 13., H, 16:18:46 CET

Tisztelt Valasztmany!

Tekintettel a rendelkezesre allo rovid idore, javaslom, hogy a Valasztmany
holnapi ulesen targyaljon a januari nyilt napra keszitendo CD-rol, valamint
ennek elokeszuleteirol.

Regebben esett mar rola szo, hogy a beiratkozaskor osztogatott CD nem
alkalmas arra, hogy az egyetem irant erdeklodo fiataloknak is ezt adjuk.
Velemenyem szerint az egyetem es az itteni oktatasi lehetosegek bemutatasan
tul az alabbi tartalmakat is erdemes lenne rajta elhelyezni:

1. Golyatabor kepgaleriak
2. Nyuz utolso evfolyama html-formatumban
3. Kepek az egyetem epuleteirol

Ezen kivul, ha addig sikerul beszerzni az elektronikus kamerat, el lehetne
kesziteni az elso promocios filmet a karrol.

Tovabbi teendo a CD keszitoinek kijelolese is. Amennyiben igeny van ra, az
elsosoknek kiadott CD-n elvegzett munkakat itt is szivesen megcsinalom.

Kerem a valasztmanyt, hogy javaslatomat targyalja meg.

Koszonettel,

Balas Mark

--
Balás Márk