[Kepviselok] EZF

SZASZ, Andrej theking at hali.elte.hu
2004. Dec. 14., K, 12:15:41 CET

Szia Fecó!

Hallottál már az Egyetemi Zenekarok Fesztiváljáról? '96-'98 táján
szervezett ilyeneket e TTK HÖK, még a helyszín is azonos volt a
mostanival. Talán nem meglepő, hogy pl. a Music Magazin is téves névvel
illette a mostani rendezvényt, "ELTE Egyetemi Zenekarok Fesztiválja"
néven (a címben csak "Egyetemi Zenekarok Fesztiválja" -- talán több öreg
egyetemi hallgató beidegződése kapcsán?)
http://www.musicmagazin.hu/?topic=2&article=2042

A Tétékás NYÚZ XIII/8. szám (1996. október 30.) Tanulás Helyett
rovata azt írja:
"Idén ötödik alkalommal kerül megrendezésre az Egyetemi Zenekarok
Fesztiválja. A rendezôk egyetemi zenekarok jelentkezését várják október
31-ig. Jelentkezni lehet az esti órákban az ELTE KCSS Kollégiumában, az
A/1024-es szobában Török Györgynél, demókazettával. Az EZF idei
idôpontja: november 28-30."
http://nyuz.elte.hu/archiv13/szam8/tanh.htm

Vagy az 1998 márciusi Sport- és Közművelődési Alap indoklásaként

Egyetemi Zenekarok Fesztiválja	85 800	85 800
Az EZF nagy népszerűségnek örvend a TTK-sok körében, reméljük a
továbbiakban is így marad.
http://nyuz.elte.hu/archiv16/szam10/foska.htm

Az EZF a maga nemében tehát nem az első, de örülök, hogy sikerült
feltámasztani egy hagyományt, amiért minden dícséret megillet!
Gratula!

Ha esetleg sikerülne fölvállalni a "jogutódlást", akkor a következő
ilyen buli egy csapásra egy nagy hagyományokkal rendelkező
rendezvénysorozat folytatásaként mutatkozhatna be, jelentősen megnövelve
szerintem annak presztízsét. Hiszen még a névegyezőség (EZF) is adott.

További jó szervezést kívánva
üdvözlettel: Szász Andrej

Ui.: Ha véletlenül nem menne ki a kepviselok listara (mert nincs jogom
oda írni), megteszed, hogy kiküldöd? Bár neked címeztem, de szeretném,
ha mindenki értesülne a dologról. Hiszen időt fektettem a kutatásba :)