[Kepviselok] [TTK-Info] Bajnokság

info at ttkhok.elte.hu info at ttkhok.elte.hu
2004. Dec. 13., H, 19:20:17 CET

ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat információs levele

Tisztelt mindenki!!!
december 29.-én a XX.kerületben megrendezésre kerül a II. :)tradicionális
"Tiszta Lappal- Dréher Csocsó kupa" Aki szereti a yo társaságot, szeretne
egy yót sportolni, az jelentkezzen a sportbiz at ttkhok.elte.hu email címen.
A nevezés kb. 500 forint, amiben benne van a játék, és a végén az
összdíjazás. A jelentkezésben írjátok meg kik szeretnének jönni, és
jelöljétek meg, hogy támadó, avagy védekez? játékosok vagytok- e lenni. Ez
azért fontos, mert a helyszínen sorsoljuk ki a csapatokat. Egy támadó
mellé kisorsolunk egy véd?t, és vice versa, hogy elkerüljük a profi
párosok kirekeszt?en yo játékát. aki jön az készüljön fel, hogy reggelt?l
estig tart a torna mivel remélem sokan leszünk, és csak egy asztal van.
remélem pár embernek felkeltettem az érdekl?dését, és kedvet kaptok,
Dél-PEST Kellemes légköréhez. Megragadom az alkalmat, hogy mindenkinek
kívánhassak békés, álldott Karácsonyt!
Üdv Rekop György s.b.

TTK Hallgatói iroda
0.75-ös szoba