[Kepviselok] valasztmany

Lorincz Andrea lorincza at ttkhok.elte.hu
2004. Feb. 16., H, 14:45:32 CET

Hello,

Én remélem lesz díszítés, ez csak a kar vezetésétõl függ. (Lehet, hogy
Balázs tud pontosabbat)

Tablók viszont lesznek, a héten kikerülnek a plakátok a TO-hoz.
Ha valaki kérdezi: paraméterek:

-fotozás : márc közepétõl április közepéig lesz heti 1-2 kijelölt napon
itt
a suliban (elképzelhetõ, hogy a Déli haliban, ezt még nem tudom)

-amit kap: 5fénykép, 8 kis igazolványkép, és a tablón rajt lesz.
Évkönyv még nem tudom milyen formában lesz, valószinuleg cd

Ára kb 2500-2800 ft.
Az egészet elõre kell majd fizetni, mert tavaly ez el volt szúrva.

Üdv: Andi

Ha bárki érdeklõdik, add meg a cimemet, vagy a TO-n érdeklõdjön.

Ps: Programok? Milyen program?

Amugy nekem lenne egy ötletem: legyen a diplomaoszto háromtól du, és utána
lehetne egy bankett jellegû dolgot, ahol táncolhatnának a végzõsök a
szüleikkel estélyi ruhában. Olyasmi lehetne mint a gólyatánc, csak ez
diplomatánc lenne... Szóljatok ha tetszik az ötlet.
Más programról nem tudok.

Sziasztok mindenkinek

lorincza at ttkhok.elte.hu
06-70-33-989-44