[Kepviselok] Tortura (fwd)

Kalotai Milán nalyo at freemail.hu
2004. Már. 10., Sze, 12:09:17 CET

Hali!

Szeretnénk egy csapatot indítani Torturan HOK-os szinekben.

A kiiras alabb olvashato, kieg. info, hogy min. 5 ember kellene,
fejenként 1000-1500 HUF lesz a koltseg, es mar vagyunk ketten, de
minel tobben megyunk annal jobb :-) Ebbol  a penzbol lesz a
tenderboritek, a csapatpolo es a szivatobiztosok megvesztegtesere
szolgalo etel-ital.

Jelentkezes Csupor Mariannanal: csupi at dlc.csoma.elte.hu

Hatarido kov hetfo (15-e), de orulunk, ha mar penteken lenne sok
ember :-)

Udv:Milan

milko at ttkho.elte.hu
06-20-581-8278