[Kepviselok] valasztmany napirendi pont

ELTE TTK HOK Elnok elnok at ttkhok.elte.hu
2004. Május. 2., V, 11:27:24 CEST

Szerintem a ket fajlbol nem derul ki, hogy a pontokbol hogy lesz osszeg.

Ha az eloterjeszto egyetert, javasolnam, hogy a Valasztmany csak az
osszegekrol dontson, ne a rendszerrol, igy ugyan kell meg egy dontes majus
vegen, de szerintem kar lenne egy uj rendszert bevezetni (igy is mukodhet
az). Azaz ne szavazzunk vmirol altalanosan, ha az ugy is csak ket
alkalomra szol es lehet hogy a kovetkezo foszerkeszto mashogy gondolja
majd, illetve a vezetokepzon boven lesz ido errol is beszelni es nem
kezdodne el egy hosszu esetleg elvi vita feleslegesen.

				Gönci Balázs
			    az ELTE TTK HOK elnoke
---
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu