[Kepviselok] ELTE forum (fwd)

ELTE TTK HOK Elnok elnok at ttkhok.elte.hu
2004. Május. 7., P, 11:55:18 CEST

Szeretnem kerni, hogy e-mailben minden valasztmanyi tag foglaljon allast,
illetve meg az aki ugy gondolja, hogy velemenye arra erdemes. Mindezt
nekem kuldjetek, a listat ne hasznaljuk erre. Aki mar kuldott velemenyt az
majd megkapja masoket is.
VALSZTMANYI tagoknak KOTELEZO velemenyt formalniuk a kerdesben, felteve,
hogy vasarnap este 22 orara kelljen ulest osszehivni... ... ... ...
Szoval tenyleg kellenenek a velemenyek.

				Gönci Balázs
			    az ELTE TTK HOK elnoke
---