[Kepviselok] forum

ELTE TTK HOK Elnok elnok at ttkhok.elte.hu
2004. Május. 10., H, 10:53:04 CEST

MA du. 18:00 ora Mang Bela felsooktatasi helyettes allamtitkar az IK TATK
TTK HOK szervezeseben beszelgetest folytat Klinghammer Istvannal az ELTE
rektoraval es Szentgyorgyi Jozseffel az EHOK elnokevel. Kernem, hogy
minnel tobben gyertek el, kovetkezo bekezdes figyelembevetelevel egyutt
talan azt is mondhatnam KOTELEZO.

Most mar a masik forum, amirol a velemenyeket kertem:

Elsokent elnezest kerek mindazoktol akik a KOTELEZO szo hatasara kizarolag
a megtorlastol tartva mondtak velemenyt. Nem volt ilyen tervem, csupan
nyomatekositani szerettem volna, hogy jo lenne. Jelenleg a valasztmanyi
tagok 62,5%-nak velemenyet ismerem.

+ infok
1. Kertem Klarit, hogy keruljon be a Nyuz-ba, de azert ne tul nagy
meretben (nem kell neki egy oldal, de mondjuk legyen a faliujsagon). Ezt
nem talaltam meg az ujsagban...
2. Lehet, hogy politikai celu a kezdemenyezes.

Velemenyek alapjan: A forumra menjunk el, azaz mindenki akit egy kicsit is
erdekel az jojjon. Ezt lehet mondani evfolyamba, aki ugy gondolja az
listakra is megirhatja, irja meg. Azonban hivatalosan nem formalunk
velemenyt az altalanossagokon kivul, mivel nem latjuk a pontosan
megfogalmazott celokat.

				Gönci Balázs
			    az ELTE TTK HOK elnoke
---