[Kepviselok] Tajekoztatas a Nyuz helyzeterol

Balas Mark trychydts at freemail.hu
2004. Nov. 17., Sze, 00:10:54 CET

Tisztelt Kepviselok, tisztelt Szerkesztoseg!

A mai kozgyules hosszas vita es targyalas utan engem valasztott meg -
Koszper Gabor foszerkeszto lemondasanak elfogadasa utan - a Tetekas Nyuz
foszerkesztojeve. Az alabbiakban szeretnek mindenkit tajekoztatni a
Nyuzzal kapcsolatos helyzetrol, nemikepp formabonto modon a
szerkesztoseget es a TTK HOK kepviseloit egyszerre.

A legfontosabbnak azt tartom leszogezni: onallo szakmai programom nincs.
Az ELTE TTK HOK Kozgyulese juliusban a Koszper Gabor altal
megfogalmazott programot fogadta el, nem lattam okot arra, hogy ezen
valtoztassunk; ugy gondolom, a lap eletet a stabilitas szolgalna a
leginkabb, ezert mandatumom lejartaig ennek a programnak a
megvalositasan kivanok dolgozni, es a kozgyules elott is erre vallaltam
kotelezettseget. Bar annak idejen ennek a programnak tobb pontjat is
vitattam, az elmult ket honapban is ennek jegyeben dolgoztam es ezzel
azonosultam szakmailag.

Remenyeim szerint Koszper Gabor tovabbra is reszt vesz a Nyuz szakmai
iranyitasaban; en mindenesetre meghatarozo szerepet szanok neki
valamennyi, a lapot erinto dontes meghozatalaban. Remenyeim szerint az
adminisztrativ jellegu feladatok atvetele, a napi rutin biztositasa
lehetove teszi szamara, hogy a lap koncepciojat erinto kerdesekben a
tole megszokott kreativitassal nyilvanitson velemenyt.

A kozgyulesen tobbszor, tobb formaban is elhangzott kerdes volt: milyen
biztositekot tudok nyujtani arra nezve, hogy valoban elodom programjat
fogom megvalositani. Bar en szemely szerint nagyon keves tenyleges
biztositekot tudok nyujtani, igyekszem majd mindent megtenni annak
erdekeben, hogy az ezzel kapcsolatos ketsegeket eloszlathassam; munkam
eredmenyeirol, aktualis terveimrol rendszeresen tajekoztatni fogom az
ELTE TTK HOK elnokseget, valasztmanyat es erdeklodo kepviseloit.

Mivel eddig is rendszeresen reszt vallaltam a lap es az onkormanyzat
egyuttmukodesenek megvalositasaban, remenyeim szerint a kesobbiekben sem
adodnak majd nehezsegek a kozos munkat illetoen.

Az esetlegesen felmerulo kerdesekre most es kesobb barmikor is orommel
valaszolok.

Balas Mark
Tetekas Nyuz, foszerkeszto