[Kepviselok] Felháborodás

rekop99 at ttkhok.elte.hu rekop99 at ttkhok.elte.hu
2004. Okt. 3., V, 11:50:05 CEST

Tisztelt Ház!
Az elmúlt idõben igen csak pörögnek a tenni valóim, ezért csak fél füllel
hallottam ,félszemmel olvastam Palkó Tamás módosítási javaslatait!
Tisztelt EB elnök!
Néhány dolog talán jobb lenne, talán nem...
A kérdésem az lenne, hogy miért most kerül elõ a tiszteletdíj
reklamációd?Miért nem akkor amikor elnökhelyettes voltál?Talán kevesled
most? Miért kéne az Elnöktõl megfosztani azt ami neki tényleg jár?Vagy
miért kéne még többet adni bárkinek is?Fejezzük már be egyszer és
mindenkorra ezt a lové körüli forgást!Így is túl van mindenki fizetve a
munkájához képest!És ezt te nagyon jól tudod Palkó Tamás!A legnagyobb
felelõség  az Elnökön van ezért amondó vagyok, hogy igen is megérdemli
legalábbis a mostani elnök igen!Palkó Tamás csak nem a pénzt teszi
elsõdlegesnek a Hök-ön belül????Az a kérésem , hogy a saját magad
dolgaival foglalkozz ne mással!!!Ez csak konfliktust szül, és most inkább
összefogni kell nem tüzet gyújtani! Én amint ismertek egyenes ember
vagyok, ezért mondom ki ezeket a szavakat!Ha valakinek nem tetszik lehet
reklamálni.De minden egyes képviselõtõl és a Hök-ben dolgozó embertõl az
a tisztelet teljes kérésem,(fõleg Palkó Tamástól)hogy ha nem tud hozzá
tenni az eredményes munkához, ne vegyen el belõle!  Üdvözlettel Rekop
György