[Kepviselok] Levlistak

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2004. Okt. 13., Sze, 16:23:59 CEST

Kedves SZACS elnokok!

Megkaptam toletek a levlistakat, kiveve a foldtudos SZACStol, vagy en nem
talaltam, nem tom, de az nincs meg.A kemiaval mar beszeltem,dolgoznak
rajta, remelem PENTEKIG megjonnek azok is.Szoval a lenyeg az, hogy a nekem leadott levlistak mellett gondolom
beszeltetetk a levlistak moderatoraival is, hogy ha kell, akkor
engedelyezzek az INFO at TTKHOK.ELTE.HU -rol erkezo emilek listara valo
kuldeset, mert ha nem,akkor semmit nem ert az edigi munkank....

Nezzetek mar akkor ennek utana legyszives!

koszonom!

Ónodi Ferenc

ELTE TTK HÖK
Komm. és Szerv. elnökh.