[Kepviselok] köszönet

rekop99 at ttkhok.elte.hu rekop99 at ttkhok.elte.hu
2004. Okt. 15., P, 16:15:15 CEST

Tisztelt ház!
Szeretném megköszönni egy pár embernek a segítségét!
Névszerint: Bozóki Kálmán,Dósa Eszter, Nagy Attila,Papp Gabriella, Németh
Pepo, Szilágyi Zoltán.Õk segítettek lebonyolítani egy nem kis rendezvényt az 5km-es futást...
Közülük hárman a helyszínen is ott voltak.Tudom, hogy gólyabál meg
mindenkinek szanaszét van a feje, de ez még is szégyen!Az elnököt kell
csesztetnem mert nem akarnak dolgozni...Csesztetem, mert """Úgy sincs elég
dolga""" Egész nap a PR-os nyakára jártam,"""mert neki sem volt jobb
dolga"""  De õk segítettek!!!!!!Pedig tele vannak melóval azt sem tudják
hol vannak ,de segítettek!Tisztelet a kivételnek mert vannak!Már az
szégyen, hogy be kell harangoznia egy tisztségviselõnek ha segítséget kér,
hogy lesz zsozso emberek!Ennyi meg ennyi az órabér... Szerintem ez
gusztustalan, hogy idáig fajult a dolog!Ha nem fizetek akkor nem is
segítenek????Amikor melóvan és oda kénne tenni magukat elbújnak!Osztásnál
meg egymás elõtt tolonganak.Tudom,hogy ez másnak is szemetszúrt már, de én
bevállalom és kimondom!!! Szerintem ezen mindenkinek el kéne gondolkodnia,
(tisztelet a kivétel, mert vannak)és NYOMATÉKOSAN MONDOM: AKINEK NEM INGE
NE VEGYE MAGÁRA!!!!! a következõ közgyûlésen errõl kéne beszélgetni egy
kicsit!

Üdv Rekop György