[Kepviselok] Eszaki Iroda

yeti at ttkhok.elte.hu yeti at ttkhok.elte.hu
2004. Okt. 16., Szo, 09:57:58 CEST

Tisztelt Képviselõk!

A mai nap reggel fél 7-kor érkeztem meg az egyetemre, és fel szerettem
volna venni a Hali kulcsát. A biztonsági õr azt mondta, hogy nincs leadva.
Elindultam a Hali felé, majd benyitván a Haliba, azt hittem van ott
valaki, hiszen nyitva volt. De nem. SENKI NEM VOLT A HALIBAN, a kulcs ott
volt az iroda asztalán.Szeretném megtudni, hogy ki hagyta nyitva és miért. Emlékszem, tavaly
gólyabál után eltûnt egy Hali-kulcs. Most ugyan nem tünt el, de lehetett
volna sokkal durvább is a helyzet.Úgy láttam, hogy minden megvan, ha mégsem, akkor ennek meg lesznek a
felelõsei.Mondjuk nem tudom a gépet hova vitték el, és mikor hozzák vissza azok,
akik elvitték. Tudomásom szerint Csarnai Tibi vitte el, még a Gólyabál
elõtt.
Palkó Tamás