[Kepviselok] CD osztas+Egeszsegnap...vagy mi:)

Kommunikációs és Szervezõ Elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2004. Okt. 18., H, 11:59:15 CEST

Sziasztok!

Ket dolgot szeretnek nagyon melegen figyelmetekbe ajanlani.

A hires neves TTKt bemutato CDket kellene osztogatni, minden reggel
10oratol du 3ig a TTk hali elott.Erre kellene nekem 2 ember minden napra(akar tobb is, valtasban).
Ha kell, nem muszaly TTKs kepviselonek lennie,lehet csoporttarsatok is, v
ilyesmi....En remelem, hogy nem kell erte oraberes fizeteses dolgot felajanlani, mert
tenyleg kicsit mar Kft hangulata van a HOKnek...
A masik dolog:

Holnap es holnaputan egeszsegnap lesz a Deli tombben.
2-3 asztalt es szeket kellene az aulaba levinni, reggel 8kor.Gabinak
kellene, hogy segitsen ebben 2 ember.Ez kb max 1 oras munka!SOS!
Telefonon is elertek, ez a gyorsabb, vagy emilen is tudtok jelentkezni.

feco

Ui:Bar Gabival nem beszeltem errol,de ugy tudom a CD osztas is mehet az
500ft-s oraberben,mint a jegyzetbon osztas...remelem ez motivalobb.

Ónodi Ferenc

ELTE TTK HÖK
Komm. és Szerv. elnökh.
30/6847819