[Kepviselok] Fenymasolas

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2004. Sze. 14., K, 16:22:21 CEST

Sziasztok!

Mivel meg a szervezocsoport levelezolistaja nem mukodik, ezert most
kenytelen vagyok ide irni ezt a levelet.Ettol fuggetlenul kerem a HOK nem szerv.csop-ba tartozo tagjainak is a
segitseget!
A feladat a NYUZ eddigi peldanyainak fenymasolasa.
Erre azert van szukseg minel hamarabb, mert igy a NYUZ megjelenese olcsobb
lenne.(A NYUZ archiv peldanyait elkuldve adocsokkentest kapunk a nyomdai
koltsegekbol!)Gondolom nem kell reszleteznem, hogy ez eleg nagy osszeg az eves
koltsegvetest tekintve!(Tobb marad a jutalomkeretre, amibol a segitoket jutalamazzuk majd!:)

Igy akinek ideje engedi, segitsen a NYUZ regi peldanyait fenymasolni!
Jelentkezni nalam lehet, illetve Alginal is(asszem:).

UI: A segitok munkajat, mint emlitettem, termeszetesen honoraljuk majd!

Ónodi Ferenc
ELTE TTK HÖK
Komm. és Szerv. elnökh.
30/3461174