[Kepviselok] Valasztmany, Kozgyules

Palko Tamas yeti at ttkhok.elte.hu
2004. Sze. 28., K, 16:55:08 CEST

On Tue, 28 Sep 2004, Balazs Gonci wrote:

> [...]
> forintot, mert ezzel boritjuk a korabbi rendszert, hiszen:
> A haromszor 25% ugyan kb. egyezik a korabbi szetosztott 70%-kal, de igy
> az EB elnok ezzel a szetosztassal nem tudja figyelembe venni az uleseken
> valo reszvetelt, raadasul az EB elnok dijazasa jelentosen lecsokken,
> pedig szamomra egyertelmu, hogy neki kell a jelentosebb uleseken reszt
> vennie. Raadasul rogton bejelentkezhetnek a KOB tagjai, hogy am az o
> munkajuk sem egyszeru es a szeptemberi meloert csak decemberben kapnak
> penzt, inkabb ok is egyenletesen elosztva kernek. Egy csomo mas apro erv

Nem. Az elozo ket EB altal alkalmazott elv az volt, hogy az EB elnok
tiszteletdijat egyenlo aranyban elosztjak egymas kozott. Igy kapott az EB
elnoke 1/3-ad tiszteletdijat. Azert, hogy az o penzuk ne csokkenjen azzal,
ha ezt az elvet nem szeretne az idei EB alkalmazni, javasoltam nekik is
penzt.

> Eddig tiszta volt az az elv, hogy rendszeres osztondijat csak az kapott,
> akin felelosseg is van. Termeszetesen mindenki felelosseggel tartozik a
> sajat munkajaert, de azert ez nem ugyanaz, mint egy tisztsegviselo
> felelossege altalaban az egesz teruletert.
>
> Masik megjegyzesem a nyari munkaval kapcsolatos. Nem vilagos, hogy arrol
> van-e szo, hogy az elnoknek csokkenteni akarod a nyari tiszteletdijat,
> vagy hogy azt javaslod, hogy mindenki kapjon. Gondolom elobbi, utobbinak
> tul nagy ertelme nem hiszem hogy lenne. Ez esetben viszont a ket

Igen, elobbi.

> vizsgaidoszakos honapra erdemes lenne csokkenteni a szervezo
> elnokhelyettes dijat, hisz akkor nincsenek programok, illetve az EB-t,
> mert ules is kevesebb van. Meggondolando a novemberi es az aprilisi
> kolleigiumi biztos dijanak megvonasa, hisz akkor viszonylag kisebb a
> munka. Szinten indokolt lenne a Szoceh-nek csokkentett bert adni a
> szoctamleadast nem tartalmazo honapokra es megemelni azokban a honapokban
> amikor az szerepel.
> Amit ezzel akarok mondani, hogy az elnoknek nyaron nem valtozik a
> fentieknel lenyegesebben a munkaja nyaron, nem lephet le egy honapra
> [...]

Azert szerintem ez nincs igy.

--
Palkó Tamás
palko.tamas at ttkhok.elte.hu