[Kepviselok] Beszerzesek

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2005. Ápr. 4., H, 19:31:59 CEST

ELŐTERJESZTÉS AZ ELTE TTK HÖK VÁLASZTMÁNYA RÉSZÉRE
A NYÚZ RÉSZÉRE TÖRTÉNŐ BESZERZÉSEKRŐL

Tisztelt Választmány!

Szeretném az alábbi könyvek beszerzését javasolni a Tétékás Nyúz részére.

Chris Bates: XML - elmélet és gyakorlat
---------------------------------------

4900 Ft.

Várhatóan a lap honlapja a jövőben xml-alapú lesz. Eddig az újság
szerkesztősége részére mindig helyben is rendelkezésre álltak azok a
kézikönyvet, amelyek a honlap fejlesztéséhez szükségesek; a könyv
beszerzése ennek a gyakorlatnak a folytatásához járulhatna hozzá.

A könyvet én már használtam egy szemináriumi dolgozat elkészítéséhez,
nagyon jól használható és áttekinthető könyv; és nem is a legdrágább a
piacon.

Laczkó Krisztina - Mártonfi Attila: Helyesírás

5980 Ft.

A szerkesztőségnek jelenleg nincs olyan helyesírási szótára, amelyik
kellően bő és korszerű szószedettel is rendelkezne. Ez a könyv
pótolhatná ezt a hiányt; ugyanakkor a piacon kapható művek közül ez
tartalmazza a legszínvonalasabban a helyesírási szabályok
értelmezésének, alkalmazásának módját is. Beszerzése igen sokban
hozzájárulhatna ahhoz, hogy az új olvasószerkesztők is megfelelő
színvonalú munkát tudjanak végezni.
--
Balás Márk

Tétékás Nyúz, főszerkesztő