[Kepviselok] Konferencia!]

Kommunikációs és Szervezõ Elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2005. Ápr. 5., K, 00:51:53 CEST

Komolyan mondom nem utallak benneteked, de a mult
hetemet Gyorben toltottem tovabbkepzesen igy ma van
modom es lehetosegem tovabbkuldeni ezen anyagot.

Javasolt elnokkel egyeztetni es legalabb egy fot "hivatalbol"
kikuldeni hogy kepviseljetek a hallgatoitokat :) Ujsagirok,
kulugyesek elonyben :)

Bye!

eLChY

--