[Kepviselok] Valasztmany eloterjesztes (cikke)

Gonci Balazs Attila gonci at elte.hu
2005. Ápr. 5., K, 13:51:33 CEST

Sziasztok!

Márk által leírt dolgokat egyetlen esetben tartom elfogadhatónak. Akkor,
ha Sass Miklós, vagy bárki más cikkét visszadobjuk, ha nem írja le, honnan
vette a tényanyagot.
Ugyanígy nyílván az interjúk esetében is.
És ha ilyen szigorú elvárások jelennek meg a képviselők felé, akkor
elképzelhetetlennek tartom, hogy bárkinek a kérésére lapzárta után egy
teljes nappal, a felelős kiadóval nem egyeztetett, s mellesleg a tényeket
kénye kedve szerint használó/nem használó helyreigazítás jelenjen meg.

(Itt ugye a most megjelent kollégiummal kapcsolatos cikk esetében történt
meg ilyesmi. Lehet, hogy tévedek, mert nem végeztem teljes körű kutatást
és az anyag nem is nyílvános, az ugynevezett beszámoló, amit elvilleg
mindenki láthatott a költségekről, valóban megismerhető volt és valóban
voltak hozzá kérdések. A kérdések arra vonatkoztak, hogy miért nem
stimmelnek a számok, még triviális műveletek szintjén sem. Ezt
természetesen nem tudtam ellenőrízni és lehet, hogy keverem a sok sok
táblázatot, tehát ha a Nyúz megtette a szombati cikkel kapcsolatban, akkor
elnézést.)

Márkkal annyiban értek egyet, hogy ha vki cikket ír, akkor a tényeket
valóban pontosan írja le, különösen ha kényes témáról van szó. Ha a nevét
adja hozzá, akkor ez szerintem bőven elég.

Az ellenérdekelt fél véleményét pedig szintén kifejtheti, de nem mint
helyreigazítás, hanem mint másik vélemény.

A lapzárta szigorú betartásával teljesen egyetértek, pont úgy ezeknél,
mint bármelyik másik cikknél, az nem világos, hogy pénteken milyen
egyeztetésekre van lehetőség, melyek egy órával később mondjuk már nem
lehetségesek.

Balázs