[Kepviselok] közgyûlési meghívó

Gonci Balazs Attila gonci at elte.hu
2005. Ápr. 14., Cs, 01:02:43 CEST

Tisztelt képviselök!

Ugyan az EB által felvetett napirendet valóban kötelez. felvenni, azonban
a sorrend korántsem kötelez., ha mégis, majd az EB helyreigazít. Tehát, ha
a sorrend nincs meghatározva, akkor én javasolnám, hogy a következ.
legyen:
1. SZMSZ
2. Költségvetési beszámoló
3. Költségvetés elfogadása
4. EB tájékoztatója
5. Elnök t.
6. Beszámolók
7. Egyebek

Azért javaslom ezt, mert az els. három pontban lényegében muszály
határoznia a közgy.lésnek, ráadásul fajsúlyosabbnak is gondolom .ket.

Gönci Balázs