[Kepviselok] beszámoló

Dravetzky Katalin drave at freemail.hu
2005. Ápr. 14., Cs, 18:47:14 CEST

Sziasztok!!

 Csak hogy legyen min dühöngeni, meg elemezgetni:

Beszámoló a kémia szakterülettől, avagy miért is nem történt semmi az
előző KGy óta.

Azzal kezdeném, hogy a szacs végérvényesen megszünt szacsnak lenni
(mármint a képviselők), több taggal még véletlenül sem futottam össze
előző KGy óta.

Mivel a Kar nehéz anyagi helyzetében kénytelen volt oktatókat
elbocsájtani/nyugdíjazni, így úgy döntött a szervező csoport, hogy
ELMARAD A VEGYÉSZBÁL. Ugyanis kissé morbidnak éreztük, hogy mi úgy
bálozzunk, hogy közben több oktatót is elküldtek a szakterületről...

Szerveztünk bulikat is, szám szerint kettőt( március 31 és április 12).
Ebből az első nagy sikert aratott, több mint 140 ember ment el
partyzni. Mivel társultunk-buli szervezést tekintve-a SOTE harmadéves
orvosis évfolyamával, így nem jelentettem be Választmányon egyiket
se, csak utólag. Ennek oka, hogy mivel ők szervezték(én csak a
társaságnak szóltam), így az anyagi bevétel sem az én zsebemben
landolt-mielőtt még bárki is ezzel gyanúsítana meg.

Mivel a szacs eddig sem volt aktív, és Fazekas Tímeával elég sűrűn
összefutok Kari Tanácson-úgy éreztem nem kell szacs gyűlést tartani.

Elkezdtük szervezni a gólyatábort is, bár vannak nehézségek, remélem
sikerrel vesszük idén is az akadályokat. Ja és szeretnék én is igényt
tartani arra a 10-20 csillagászra :)

A leendő HÖK tagok nagyon lelkesek, szeretnek segíteni, remélem a
választások után is töretlen lesz a lendületük!

Nagyjából ennyi lenne a beszámolni valóm.

Dravetzky Katalin( kémia szacs elnök)