[Kepviselok] beszamolo

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2005. Ápr. 17., V, 21:10:08 CEST

Tisztelt Képviselõk!

Az elõzõ Közgyûlés óta a következõk történtek:

Február: a hónap elsõ hetében Kálózi Attila helyettesített. Az utolsó héten
hirtelen felgyorsultak az események, ekkor zajlott le pontosan 1 hét leforgása
alatt a 700 Ft-os kollégiumi díjemelés, melyrõl a Nyúzban is olvashattatok.
(Kedd: KÖSZ, szerdán EHÖK elnökségi, csütörtök OHÜB, hétfõ: Egyetemi
Tanács, és már el is lett fogadva az emelés). Ezen az ominózus ET-n részt is
vettem.
Kiderült, hogy kommunikációs hiba folytán az OTDK szervezõi még mindig azt
hiszik, hogy minden résztvevõ a KCSSK-ban fog lakni. Emiatt volt egy kisebb
botrány az egyik OTDK megbeszélésen, viszont itt jutottam hozzá egy olyan
dokumentumhoz, mely 2004. június 14-én kelt, és az egyetemi vezetés és az
OTDK-szervezõk megállapodását tartalmazza (Seifert Tibor vállalja, hogy
egyeztet a HÖK-kel a szobák kiürítésérõl, a Rektor pedig elrendeli a
kiköltözést). Viszont a kollégisták képviselõihez semmiféle kérés/felszólítás
nem jutott el hivatalos úton. Ezután a február 28-i Egyetemi Tanácson is volt
egy kisebb botrány emiatt. Szerencsére Forgó Melinda EHÖK elnök a kollégisták
pártját fogta (Papp Gabriellával és Nagy Simonnal együtt).
Megjelent egy cikk a Nyúzban a Kerekes Úti Kollégium helyzetérõl. (Ezt nem én
írtam, csak egyeztettem a cikk írójával.)

Március: A KÖSZ ülések fõ témája a kollégiumi felvételi, melyben idén újdonság,
 hogy elektronikusan is kell jelentkezni. Egyelõre még csak tesztüzemben, így
párhuzamosan folyik a két jelentkezés. Ez sok plusz munkával jár majd a
DB-knek, de várhatóan a következõ évtõl jelentõsen egyszerûbb lesz a felvételi.
 Ebben a hónapban jelent meg az ominózus cikkem is a Tétékás Nyúzban, melyet
Forgó Melinda ugyanakkora terjedelemben igazított helyre. Egy KÖSZ ülés volt,
amin nem tudtam ott lenni, mivel egy idõben volt egy gyakorlatommal.
Ónodi Ferenc tájékoztatta a Nyúzban a hallgatókat a kollégiumi felvételi eljárás változásairól.

Április: kiplakátoltam a kollégiumi felvételit, két lépcsõben is.
(Megjegyezném, hogy a két épületben csak TTK-s pecsétes kollégiumi
felvételirõl tájékoztató papírt láttam beszámolóm írásának pillanatáig
(ápr. 14.). Kiküldtem a felvételi felhívást és egy rövid tájékoztatást a
szakos levelezõlistákra is, valamint a TTK HÖK honlapjára is kikerült minden
fontos információ. A felvételi kiírása óta minden Nyúzban megjelenik vagy a
határidõ a faliújságon, vagy (ápr. 6) egy részletes tájékoztató cikk.
Két nem ELTE-s szakkollégiumtól jutott el hozzám felvételi felhívás, ezt is
továbbítottam a hallgatók felé.
Részt vettem a kétheti KÖSZ üléseken, kivéve azt, amelyik a Budaörsi Napok
alatt van, és a felvételi miatt elsõsorban a DB elnökök részvételére van
szükség. Természetesen a tõlem kért anyagot elkészítettem és idõben elküldtem.

A KCSSK KDB ülések 90%-án részt vettem, más kollégiumokból
(a szakkollégiumokat leszámítva) nem kaptam DB ülésre meghívót.

A fogadóóráimat megtartottam, illetve a hallgatói e-mailekre
válaszoltam.

		Csupor Mariann
	   TTK HÖK Kollégiumi Biztos