[Kepviselok] Oneletrajziroi szeminarium (fwd)

Gonci Balazs Attila gonci at elte.hu
2005. Ápr. 18., H, 14:55:31 CEST

Sziasztok!

Egy hasonló tartalmú levelet küldtem az info listákra. Kérném az
admineket, hogy engedélyezzék mihamarabb, hogy még legyen értelme a
levélnek. Ha pedig vki nem találkozott vele, az most azt küldej ki ezekre
a listákra, amit a Zsófi küldött a képviselőkre. (És itt van lent, hogy
ne kelljen visszakeresni. És egy kis bevezetőt kell írni, meg kiszedni
belőle néhány mondatot, de ha vki lusta, inkább így menjen, mint sehogy.)

Balázs