[Kepviselok] Valaszmanyi beszamolo

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2005. Ápr. 18., H, 17:29:54 CEST

BESZÁMOLÓ A FŐSZERKESZTŐ
2005. ÁPRILIS 12. ÉS 19. KÖZÖTT VÉGZETT TEVÉKENYSÉGÉRŐL

Az utoljára megjelent, 8. szám sajnos az egész tanév eddigi legkevésbé
sikerült száma lett; mind az olvasószerkesztés, mind a
tördelőszerkesztés színvonala alatta maradt a megszokottnak, és a cikkek
minősége sem üti meg a kívánt mértéket. Ebből a számból ráadásul egy
tisztségviselő, Rekop György egy hirdetése is kimaradt - ezért ezúton
szeretnék elnézést kérni.

Mindezek oka javarészt az volt, hogy a Tor-Túra miatt többen is
lemondták a szerkesztést, így nekem kellett tördelnem,
olvasószerkesztőnek viszont csak viszonylag újonnan beszervezett ember
jelentkezett erre a napra, akikkel - mivel tördeltem - nem tudtam a
szükséges mértékben foglalkozni. Pénteken Papp Gabriellával a vitaindító
cikk részleteit beszéltük meg, így szintén nem volt időm az
olvasószerkesztők részletesebb instruálására - így természetesen minden
igyekezetük ellenére sem tudták a megszokott színvonalat nyújtani.
Erőfeszítésük ugyanakkor így is figyelemre méltó volt, különösen a kari
tanács cikk kapcsán végzett munkájukat emelném ki.

Az on-line kiadás előkészületei tovább folynak, a végleges design
kialakítása egy hét késésben van, így várhatóan az csak jövő hétre nyeri
el végleges formáját. Az újság tartalmilag a terveknek megfelelően bővül.

További jó hír, hogy több új szerkesztőségi tagunk is van - ez nem csak
az újabb feladatok, hanem az újság életének folytonossága miatt is egy
fontos fejlemény.

Kérem a választmányt, hogy beszámolómat fogadja el.

Balás Márk
--
Balás Márk

Tétékás Nyúz, főszerkesztő