[Kepviselok] Informatikus beszamolo

Takacs Tibor informatikus at ttkhok.elte.hu
2005. Ápr. 24., V, 13:56:28 CEST

Tisztelt Közgyûlés!

A déli iroda átrendezése befejezõdött, és most már minden gépen elérhetõ az
internet. Sajnálatos módon eltûnt innen egy egér, de ennek a beszerzése
folyamatban van. A nyomtató új gépre került át, és így nyomon követhetõ,
hogy ki, mikor milyen ügyben mennyit nyomtatott. A bevezetõ idõszakban
voltak technikai problémák, de úgy néz ki mostanra ezek megoldódtak.

Az északi hallgatói irodában kialakított hallgatói terminál sajnos a mai
napig nem tudott elindulni, mivel a hálózati végponttal (internettel)
gondok vannak. Ennek intézése, az egyetemi bürokrácia lassúsága miatt még
mindig folyik. Az itt lévõ ablak felöli gép egy kicsit betegeskedik. A
pontos hibát még nem sikerült megtalálni.

A mindennapi rutinmunkákat is elvégeztem: felhasználók tájékoztatása,
rendszer karbantartása, frissítése, a felhasználók problémáinak megoldása,
fogyó eszközök beszerzése, stb. Ezen felül Rendszeresen részt vettem a
Választmányi üléseken.

Ezúton szeretném megköszönni mindazoknak a tisztségviselõknek a munkáját,
akik segítettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu weboldal mindig aktuális,
adatokat, és a legfrissebb híreket tartalmazza.

2005. április 24.

Takács Tibor
ELTE TTK HÖK Informatikus