[Kepviselok] Beszámoló

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2005. Ápr. 24., V, 22:35:29 CEST

Beszámoló

Az elözö közgyülés óta eltelt idöben a külügyes tevékenységem a szokásos
kari teendök mellet az EHKB munkájában is igyekeztem segíteni.
Elmúlt közgyülés óta eltelt idöben fontos külügyes elörelépésnek tartom
az ELTE-s külügyes honlap megjelenését, melyen minden fontosabb
ösztöndíjról részletes információkat találhat minden érdeklödö diák.
Ebben az idöszakba eset az V. Országos Diplomataképzö Konferencia melynek
sajnos csak egy részére tudtam ellátogatni. Szerencsére a Csapó Olga,
Ónódi Ferenc és Vizeli András képviselö társaim végig részt tudtak venni a
rendezvényen. Az elmúlt idöszak negatív tapasztalatának érzem viszont a
karon hallgató külföldi diákok elérhetetlenségét. Ezen próbáltam segíteni
az elözö közgyülésen említett ürlap  segítségével. (A tanulmányi osztályon
minden beiratkozó külföldi hallgató elé került egy ürlap melyet saját szabad
akaratából kitölthetett és lehozhatott a Haliba.) Az aktuális
lehetöségekröl a Nyúzban is tájékoztattam a hallgatókat.
A félév hátralévö részében megerndezésre kerül május 12.-én a nemzetközi
fözös nap melyet az IK-val közösen szervezünk a Vizitelepen, továbbá lesz
még Külügyi Majális május 4.-én az ÁJK-n.

					      Oroszlány László
					   ELTE TTK külügyi biztos